Het Heijderbos
Spannende ontdekkings-tochten door de bossen... en een echte jungle!
Niet te missen
De indoor speelparadijzen zijn groots vernieuwd. Met extra speelelementen, activiteiten en interactieve effecten in een thematisch decor, is de beleving in de Jungle Dome en de Action Factory beter dan ooit!
Accommodaties
Vernieuwde accommodaties voor 2 tot 12 personen, in de bossen of aan het water. Van vernieuwde Comfort, Premium en VIP cottages tot comfortabele Hotelkamer en Eden VIP cottages. Of verras je kids met een Jungle cabana of thema cottage voor een bijzonder avontuur!
Restaurant & Shop
Welkom in de zes restaurants onder de palmbomen. Kies uit Italiaanse gerechten, een uitgebreid buffet, grill specialiteiten, pannenkoeken, snacks of kom naar het Grand Café. Wil je liever in jouw cottage eten? Bezoek de supermarkt, bestel een pizza, laat het ontbijt bezorgen of ga voor Table Cooking!
Activiteiten
Ga samen op ontdekking in de overdekte (speel)jungle Jungle Dome. Ontsnap binnen de tijd uit de Escape Room, daag elkaar uit voor een race in de nieuwe Duo Racer glijbaan en raas van de allersnelste wildwaterbaan. Nog niet moe? Klim tussen de boomtoppen, daag elkaar uit met paintball en zoef met de Zip Wire over het meer!
Activiteiten Het Heijderbos
Aanbiedingen
Hoe eerder je boekt, hoe groter je voordeel!
tot 36% korting
+ Activiteiten Cadeau (t.w.v. €30)
+ Gratis Voorkeursligging (t.w.v. €33)
Impressie van Center Parcs Het Heijderbos
Tripadvisor ranking
Laat ook jouw reactie achter in de comments
en help daarbij andere bezoekers bij het kiezen van een geschikt vakantiepark
Een uitgebreide review van Center Parcs Het Heijderbos lees je hier.
Goed en slecht
Van 6 tm 13 september op Heijderbos verbleven. Konden om 1630 uur inchecken. Daar heb ik alle begrip voor maar de compensatie die je krijgt is 20.00 euro in totaal voor 2 VIP huisjes. Deze compensatie kun je alleen maar besteden voor badkleding en casuel kleding. Geef iets wat je op heel het park kan besteden bv dinerbon, want wij hadden hier niets aan, dus ook niet gebruikt.
Mijn neefje van 4 jaar vroeg constant waar de golven bleven in het zwembad, maar die hebben wij heel de week niet gezien. Jammer. Snap dat het allemaal moeilijk is in deze tijd, maar doe dan iets aan de prijs of e.d. maar geen compensatie van 20.00 euro waar je níets aan hebt.
Het personeel was super vriendelijk en deden erg hun best om het naar je zin te maken.
Wij hebben in Fuego, Nonna’s en in het grand cafe gedineerd en dat was allemaal goed.
Het rooster van de bbq was verdwenen en 2 tuinstoelen waren kapot maar dat is dezelfde dag allemaal weer in orde gemaakt.
Conclusie. Heb ondanks de tegenvallers toch een leuke week gehad.
Opeens een hele late check in
Het is niet ok, als je aan komt rijden met hond en een babytje van 4 maanden om vervolgens te horen dat je opeens pas om half 5 kunt inchecken in plaats van 3 uur. Met de hond mag je op de plaatsen waar het uitmaakt niet komen. Dit had op zijn minst even aangegeven kunnen worden. Anderhalve uur scheelt gewoon. Opeens is het dan avond, zeker voordat je uitgepakt bent en de auto weer hebt weggezet enzovoorts. En dan kun je de auto weer in om boodschappen te gaan doen. Beetje jammer center parcs. Zeker voor de prijs wat je hier toch al neertelt, tellen de uren gewoon mee. 5 euro compensatie per persoon weegt even niet op tegen de slechte zin en een lastige baby straks.
leuk
10 dgn op heijderbos geweest in comfort bungalow die vernieuwt is. helaas nog niet klimaat neutraal. de schoonmaak bij centerparcs is structureel slecht, kwamen er achter dat de stofzuiger zak zo vol zat dat hij ook totaal niet meer zoog. alles wel gemeld bij receptie. na zelf schoon gemaakt te hebben zag het huisje er weer redelijk uit. het park zelf ziet er netjes uit, zwembad is gewoon mooi. eten op het park middelmatig, buiten het park zitten goede restaurants en heerlijk gegeten aldaar. jammer dat er nauwelijks entertainment was op het park, ze konden dit naar ons inziens makkelijk realiseren, ze verschuilen zich te makkelijk achter het woord corona of is het personeels te kort en niet te realiseren. zeker met het formule 1 spektakel in Nederland, minimaal schermpje of wat anders, het was niet te zien. gemiste kans lijkt ons .
Week verblijf
Wij zijn een week op het Heijerbos verbleven. Veel te doen voor de kinderen. Fijne bediening overal. We konden overal gebruik van maken zonder veel te hoeven reserveren, super fijn.
Enig groot minpunt. Muizen in ons huisje. Er zijn 2 muizen gevangen door geplaatste vallen. Elke dag kwam er daardoor iemand langs.
En bij aankomst 2 beschimmelde kussenhoezen en geen handdoeken en keukenset. Terwijl we dit wel besteld hadden.
Vip cottages
Matig / geen Baluba –
Als op de site gezegd en aan telefoon / restaurant duur basis keuze : 21 uur dicht: winkel weinig keuze – drinken en snoep en chips (ongezond) genoeg keuze- vip- beden niet gemak/ baby bed, kinderstoel: niet klaar gemaakt en zo vies in de kelder. Vernieuwd huisje/ geen bad meer / gelukkig vip dus wel jacuzzi die top is maat wel klein –
Positieve en negatieve dingen
Een midweek heijderbos gehad.. goede en slechte dingen gezien. Het begon wel vervelend omdat overal stond inchecken vanaf 3 uur maar dit is 4uur. Omdat de kinderwagen onderop lag maar rondjes gereden met de kleine een uur lang.
Zwembad erg mooi, water overigens vrij koud(vooral baby/peuterbad) voor een tropisch zwembad. Wilde een bubbelbad om op te warmen maar die was dicht..
All you can eat was vreselijk slecht, weinig keus en wat er was niet echt lekker ook moesten we zelf de borden opruimen ivm personeel tekort.. Wel een hoop geld dan 35 euro p.p.Steakhouse was overigens erg lekker en grand café ook! Personeel was ook erg vriendelijk maar overal tekort!!
Alle karretjes, bootjes, fietsjes niet meer te huur omdat alles constant al gereserveerd was, misschien dom van ons dat wij dat niet deden maar wisten wij veel..
Huisjes mooi opgeknapt maar schoonmaak kan beter. Schimmel zat op het plafond in de badkamer en ik moest eerst zelf stofzuigen omdat er van alles op de grond lag en onze dreumes van 1 ook op de grond kruipt. Beddengoed was wat smoezelig en erg dun allemaal. Ook de buitenkant van de huisjes kan wel een opknap beurt gebruiken.
Nu klinkt het allemaal negatief maar dat was het zeker niet, alleen is het voor 1000 euro voor 4.5 dag wel de moeite waard om te benoemen wat beter kan.
Het personeel was overal vriendelijk, het park zelf was erg mooi, leuke boerderij, mooie jungledome, veel te doen, mooie supermarkt en winkeltjes (allemaal veel te duur natuurlijk maar dat weet je van tevoren haha), geen gezeur met muntjes bij de kluisjes in het zwembad wat erg fijn is! Sowieso handig systeem die armbandjes als sleutel!
Lang verhaal kort.. een leuke week met veel hoogtepunten en een paar verbeterpunten voor de komende tijd hopelijk.. dan komen we namelijk zeker terug.
Heerlijke week gehad, enkele verbeterpunten!
Heerlijke week weg gehad in bungalow 871 een vernieuwde comfort cottage, augustus 2021.
PRO :
– een prachtig park, goed onderhouden
– fantastisch zwembad, glijbanen, wildwaterbaan etc.
– prettig personeel, vriendelijk en kindgericht
– service in de F&B outlets over het algemeen goed, naar Center Parcs maatstaven. Wijn bv. zelf inschenken past binnen de verwachting en is helemaal prima
– leuke uitstapjes in de omgeving, dierentuin, Goch en oorlogsmuseum (niet leuk natuurlijk maar wel interessant en leerzaam)
– prijs/kwaliteit restaurants is prima
– vaak bestellen met QR code, handig!
– vernieuwde bungalow, vernieuwde Aqua Mundo (lockers etc.)
– goed restaurant vlakbij het park, Old Inn
– handig polsbandje voor het openen van de bungalow, ingang zwembad , locker zwembad, boeken activiteiten, betalen etc.
– goede fietsverhuur
CON :
– slechte matrassen en kussens, belangrijk onderdeel en dat moet echt beter
– na enkele dagen wil je graag een schone handdoek maar je moet er een week mee doen
– keukengerei wat beperkt ondanks dat we eigen messen en ander gerei van huis mee hadden
Overal dus een heerlijke week gehad met enkele verbeterpunten.
We komen graag nog eens terug!
Hard werkend personeel , maar te weinig !!!
Wij waren tot 2010 regelmatig ( friends 1 a 2 x per jaar ) bezoekers van de parken , maar wat ons opvalt is dat Center Parcs steeds minder personeel wil gebruiken , dus een latere incheck dan belooft ( tekort aan schoonmaaksters ?? ) . 1 man , op 6 bowlingbanen , afruimen en bestellingen opnemen . 1 man bij de Action Factory die alle reserveringen enz moet doen . Een restaurant waar de keuken vraagt om 21.00 of we alsjeblieft het desert willen bestellen, zodat ze kunnen afsluiten???? . Schimmel in de huisjes en ga zo maar door . Center Parcs beveelt een app aan , die niet werkt , maar bieden wel WiFi aan dat niet werkt ( mits je flink betaalt , €25 voor een midweek ) . Teveel auto’s op het park ( een autoluw park ??? ) . Wij waren deze keer met 8 personen ( omdat onze buitenlandse vakantie was geannuleerd ) , maar wij vinden dat het Management van Center Parcs zich diep moet schamen . Op het personeel geen aanmerkingen , die doen hun uiterste best . Wij zullen niet snel meer voor Center Parcs kiezen .
Slechte hygiëne en erg ziek van het eten
Bij aankomst was ons huisje ontzettend smerig. We hebben het aangegeven bij de medewerkers die rondliepen ter controle, vervolgens hebben we het zelf schoongemaakt, helaas is dit iets structureels bij Center Parcs hebben we gemerkt. Bij vorige bezoeken heeft een 2e schoonmaakbeurt ook totaal niets opgeleverd, overal lag nog stof, plakte de vloer en er lagen lege ballonnen onder de bank (heel gevaarlijk met een kruipende baby).
Daarnaast is ons gehele gezelschap op de laatste avond erg ziek geworden van dezelfde maaltijd van een van de restaurants. Alles duidt op een voedselvergiftiging, maar Center Parcs reageert ontwijkend en geeft zoals we allemaal wel verwachten aan dat het vooral niet aan hun ligt. De enige die er niet van heeft gegeten, is het bespaard gebleven.
Het hele park bleek verbouwd te worden, zonder aankondiging. Veel gasten liepen mokkend rond, glijbanen bleven dicht en er was veel bouwverkeer met bijkomende herrie. Melding hiervan bij de receptie hielp niets, we kregen letterlijk het antwoord: “u begrijp het niet, ons park wordt straks echt heel mooi hoor”. Daar heb ik als betalende gast natuurlijk helemaal niets aan.
De klantenservice biedt géén schappelijk oplossing, een cadeaubonnetje voor een volgend verblijf vonden ze passend genoeg. Dat het genoten verblijf een deceptie was, telt al niet meer mee, het geld is al binnen.
Na een aantal mails van de klantenservice, en onze inhoudelijke reactie hierop, kregen we de reactie dat de klantenservice niet meer op onze e-mails gaat reageren omdat ze intern vinden dat onze klacht in het dossier ‘goed’ is afgehandeld.
Hallo Centerparcs, als jullie het goed hebben afgehandeld, waarom is er dan geen contact meer hierover? Als een vakantie ruim 3.000 euro kost, is een cadeaubon van 200 euro voor een volgende vakantie niet te rijmen met de verschrikkelijke ervaring? We willen helemaal geen cadeaubon. Niemand heeft ons gebeld, niemand heeft met ons gesproken, mails worden ontwijkend beantwoord en de deur wordt dicht gegooid voor verdere communicatie. Ik zie helaas geen mogelijkheid om een verblijf aan iemand aan te raden.
Er zit niets anders op dan ze aansprakelijk te stellen helaas, dat wil je toch niet als je op vakantie bent geweest..
Slechte service
Samen met vrienden een langweekend naar centerparcs. Met veel zin gingen we naar het park toe. Waar we een uur later ons huisje pas in konden. Hiervoor zouden we 20€ compensatie krijgen. Ook voor het boeken al 20€ compensatie die we zouden kunnen gebruiken voor zwemkleding. Bij het zwembad aangekomen gaf de vrouw daar aan dat we er duikbrillen van konden kopen. Dit deden wij. Later bij het bowlen wilde we van de andere 20€ wat drinken. Helaas stond er geen geld meer op het bandje. Bij navraag bij de receptie eerst een vriendelijk vrouw. Vervolgens een vrouw die zei ja mis communicatie met het zwembad je kon van die 20€ voor zwemkleding echt alleen kleding of zwemkleding kopen. Wat natuurlijk duurder is dus je gaat meer geld uitgeven. Andere 20€ voor compensatie nu dus uitgegeven aan duikbrillen. Doen ze verder niks mee. Jouw probleem.
Supermarkt is echt extreem duur en in het huisje is NIKS. Je moet alles zelf meenemen of kopen.
Bij een VIP huisje elke dag verse broodjes. Vaak taaie droge broodjes. Moest je vervolgens zelf het beleg meenemen. Staat nergens duidelijk aangegeven. Bij vragen bij de supermarkt kwamen we hier pas achter. Verwacht wel wat meer voor 1179€ voor een weekend met zn 4e.
Bij het grand café 6€ voor een kleine cola om mee tenemen. Terwijl we de dag erna in het restaurant zaten en we 3,40 voor een groot glas cola betaalden. Zal wel fout gegaan zijn!
Ook de wc stonk naar urine geur, deze is later nogmaals schoongemaakt maar bleef ruiken. Huisje overal best vies, stoffig en klam. Voor een VIP huisje niet mega luxe op het bad en de sauna na.
Overigens nonna’s erg lekker en leuk restaurant met vriendelijke mensen!!
Ook de escaperoom die we deden was echt heel erg leuk! En spannend!
Enorm genoten van het top zwembad, waar we onbeperkt heen konden.
Voor ons geen week Heijderbos meer.
Maandag 09-08 aangekomen, ontvangst bij de ingang was prima geregeld ging redelijk vlot. Bij aankomst in het huisje was de TD nog bezig met een verstopping te verhelpen van de wasbak in de keuken. Uiteindelijk redelijk voor elkaar gekregen zodat hij door liep. In het huisje gegeten en voldaan naar bed gegaan. Alwaar het bedlinnen klam en vochtig aanvoelde toch maar gaan slapen. (slecht gedroogd in de wasserette misschien) Dinsdag in het mooie zwembad geweest met de kinderen waar we ons prima hebben vermaakt. ‘Thuis’ de kinderen gaan douchen, waar wat was die douche ranzig, ronduit smerig. Via de app gemeld incl foto’s, deze zouden de housekeeping langs sturen. Dit is gebeurd maar welke poging tot schoonmaak men heeft gedaan weet ik niet. Maar het was nog steeds smerig. Hier op een filmpje gestuurd met de viezigheid van de handdoekradiator en de mededeling om misschien bekwaam personeel aan te nemen. Niets meer vernomen! Verder is tot op heden alles wat maar van stof is klam en vochtig, dit lag dus niet aan de wasserette. De ‘buren’ hebben er ook last van na een gesprek met de ‘buurvrouw’.
Dan de vloerrrr…… Van af dag 1 heb je na 5min op blote voeten te hebben gelopen door het ‘huisje’ zwarte voeten, te smerig gewoon. Om alles een beetje aankant te houden wil je ook iedere dag even stofzuigen, maar je mag blij zijn als je een korrel zand überhaupt kan opzuigen met de fantastische stofzuiger. Alles is gewoon smoezelig, en zeker niet hygiënisch. Tevens de kids in de speeltuin bij het Factory Café laten spelen en wij als ouders even op het terras. Wat bleek drankje was te bestellen maar niks uit keuken, tja was niemand in geroosterd gebeurd wel vaker volgens de bediening. Al met al vind ik 1 week voor ruim € 1600 heel duur betaald in deze staat. Blij als we maandag weer thuis zijn!!
Voor kinderen prima vertoeven, leuke speeltuinen, zwembad ect.
Maar qua hygiëne moet men nog veel leren.
Niet gaan eten bij het Grand Cafe.
Het is niet druk, de bediening is vriendelijk, maar.. let niet op dat er na een uur nog niks op tafel staat. Bestelling was niet doorgekomen. In 10 min de schnitzel ontvangen. Waarschijnlijk gefrituurd want het is een slappe hap met krokant korstje. Weinig friet. Met een leeg bord zeker géén voldaan gevoel. De rekening was ook vet. Geen goedmakertje of zo, geen pepermuntje. Ik had trek maar lekker was het niet.
Ze hebben blijkbaar toch klanten genoeg.
Het fastfood restaurant ‘frites’ leverde veel beter kwaliteit af gisteren.
Het ijs zag er goed uit maar durfde dit niet aan. We waren trouwens niet de enige met problemen.
Mooi gerenoveerd park
Prachtig park en onlangs gerenoveerd. Wij verbleven een week in een vernieuwd 4 persoons VIP cottage.
Cottage was netjes en voorzien van alle gemakken alleen de schoonmaak had aanzienlijk beter gekund.
Een leuke service als je iets te vieren hebt zijn de celebrity singers. Deze zijn gratis te reserveren en komen dan bij je cottage een aantal liedjes zingen.
De aqua mundo is netjes en heeft zeker de snelste wild waterbaan van CP NL/BE. Kastjes en toegang gaan nu via je polsbandje. Eindelijk geen euro’s meer nodig voor je locker.
We zijn uiteten geweest bij Nona’s, Fuego en de brasserie en overal was de kwaliteit goed.
Al met al een leuke vakantie en dank aan het park en haar vriendelijke medewerkers.
Vernieuwde huisjes
Het hele park is vernieuwd en de cottages zijn hierdoor echt opgeknapt! Cottages was ook schoon bij aankomst, iedere ochtend verse broodjes, en wij zijn fan van de cottages delivery kids club activiteiten ipv in de drukke kids club.
Zwembad Aqua Mundo blijft een topper voor de kinderen met leuke glijbanen en mooi peuterbad. Jungle Dome (binnenspeeltuin) is ook heel mooi ingericht en gemaakt. Je kan als ouder in principe ook mee klimmen met je kind.
Restaurants prima, het blijft centerparcs maar wij vonden Fuego echt heel goed en lekker.
Voor kinderen is Center Parcs de max
Door het feit dat mijn voornaam niet meer in mijn account vermeld was konden we niet on-line inchecken en verloren we veel tijd bij het binnenrijden. De telehulpdienst wist niet hoe ze dat probleem moesten verhelpen. Onze bungalow was wel clean en goed in orde (itt andere beoordelingen). In andere parken kun je elke morgen (alleen) broodjes laten leveren, in Heijderbos was dat niet mogelijk. In het park is het vrij rustig ‘s avonds. De vakantiegangers respecteren het parking beleid. Op het einde veel tijd verloren bij aanschuiven (best een jobstudent bijzetten om de armbandjes te verzamelen, en op voorhand melden aan de klanten dat ze de armbandjes klaar moeten houden).